Після
опрацювання матеріалів посібника 3-го модуля я з’ясувала, яким чином можна
ефективно використовувати навчальні дослідження, ознайомився з призначенням
ключових, основних та змістових запитань проекту та навчився ставити навчальні
цілі які визначають конкретні завдання.
У
будь якого проекту, обов’язково повинна бути мета, а у навчального проекту мета
– це навчальні цілі, які ставить викладач як координатор проекту і вони мають:
- визначати конкретні знання та вміння учнів та їх спосіб подання;
- наголошувати на розвитку навичок 21 століття та навичок мислення вищих рівнів;
- бути конкретними для того, щоб їх можна було оцінювати впродовж виконання всього проекту;
- спиратися на вимоги державних освітніх стандартів;
- формувати навички потрібні для життя у 21 столітті.
Досягнення
вищезазначених навчальних цілей можливе лише за умови вдалого формування
ключового, тематичних та змістових запитань проекту. Саме від запитань залежить
чи отримають учні ґрунтовні знання з важливої ключової теми предмету.
Я
визначилась з темою проекту, обрала ключове запичання, яке ухвалив мій куратор
тренінгу. Тому надалі працюю над планом вивчення теми. Розробляю основні
завдання проекту, продумала варіанти розподілу роботи мід групами у проекті.
починаю працювати над презентацією вчителя
Комментариев нет:
Отправить комментарий