четверг, 5 марта 2015 г.

Рефлексія - Модуль 3

Після опрацювання матеріалів посібника 3-го модуля я з’ясувала, яким чином можна ефективно використовувати навчальні дослідження, ознайомився з призначенням ключових, основних та змістових запитань проекту та навчився ставити навчальні цілі які визначають конкретні завдання. 
У будь якого проекту, обов’язково повинна бути мета, а у навчального проекту мета – це навчальні цілі, які ставить викладач як координатор проекту і вони мають:
  1. визначати конкретні знання та вміння учнів та їх спосіб подання;
  2.  наголошувати на розвитку навичок 21 століття та навичок мислення вищих рівнів;
  3.  бути конкретними для того, щоб їх можна було оцінювати впродовж виконання всього проекту;
  4. спиратися на вимоги державних освітніх стандартів;
  5.  формувати навички потрібні для життя у 21 столітті. 

Досягнення вищезазначених навчальних цілей можливе лише за умови вдалого формування ключового, тематичних та змістових запитань проекту. Саме від запитань залежить чи отримають учні ґрунтовні знання з важливої ключової теми предмету.
Я визначилась з темою проекту, обрала ключове запичання, яке ухвалив мій куратор тренінгу. Тому надалі працюю над планом вивчення теми. Розробляю основні завдання проекту, продумала варіанти розподілу роботи мід групами у проекті. починаю працювати над презентацією вчителя

Комментариев нет:

Отправить комментарий